matching #likeholland overzicht

  In-house distribution

Oplevering: 2019, kwartaal 2

#likeholland is de nieuwe campagne van het Nationaal Bureau voor Toerisme en Congressen. Het NBTC is verantwoordelijk voor de positionering, ontwikkeling en marketing van Nederland in binnen- en buitenland. Met #likeholland richt het NBTC zich op internationale conferenties in Europa en Noord-Amerika met het doel om de bekendheid van Nederland als vergaderland te vergroten.

In samenwerking met het NBTC heeft DTT “matching #likeholland” ontwikkeld. De game-app laat internationale bezoekers kennis maken met de rijke Nederlandse cultuur en haar kenmerkende bezienswaardigheden. Dit wordt gedaan middels een klassiek memory spel waarbij gebruikers gedurende 60 seconden, zoveel mogelijk gelijke of gerelateerde afbeeldingen aan elkaar moeten koppelen voor een hoge score.

Op conferenties van het NBTC kunnen bezoekers het tegen elkaar opnemen om de hoogste matching #likeholland score te behalen. Naast de smartphone en tablet edities, heeft het spel ook een conferentie-versie. Om mogelijke connectiviteitsproblemen te voorkomen op conferenties wordt alle data lokaal opgeslagen. Vervolgens kan deze data op een later moment naar de database worden gesynchroniseerd. Bovendien bevat de conferentie-versie een admin control panel waarmee data gesynced kan worden, een conferentie gestart kan worden, of de tijdsduur van het memory-spel gewijzigd kan worden.

matching #likeholland is beschikbaar op iOS, Android en Web. Op deze versies kunnen gebruikers het globaal tegen elkaar opnemen. Verder heeft DTT een CMS ontwikkeld waarmee beheerders nieuwe afbeeldingen aan het spel kunnen voegen.

Meer weten over het NBTC? Bezoek de website.

matching #likeholland beschrijving

Functionaliteiten

 

 

Meer app oplossingen

Joost Gunterman

Meer weten?

Neemt u dan gerust contact op via de telefoon of e-mail. Wij staan u graag te woord.