Home > Over DTT > Artikelen

Ondersteuning en Service Level Agreement

Ondersteuning en Service Level Agreement

Na de ontwikkeling en de publicatie van uw app in de App Store of de Google Play Market is het belangrijk dat uw app goed blijft functioneren na systeem updates van iOS of Android en ook op nieuwere generatie smartphones.

DTT geeft na de oplevering van uw app een garantieperiode af van 2 maanden, waarin eventuele bugs direct worden opgelost. Om u en uw app verder te ondersteunen biedt DTT ook de mogelijkheid aan voor de afname van een Service Level Agreement (SLA). Een SLA bestaat uit een onderhoudscontract waarbij alle waargenomen bugs worden opgelost. Het SLA wordt in overleg overeengekomen en kan naar wens worden ingevuld.

Gedurende een SLA periode zal DTT u ondersteuning bieden, eventuele bugs analyseren en deze indien nodig zo snel mogelijk oplossen. Bugs kunnen zowel ontstaan door een intern defect dat tijdens de testfase niet aan het licht is gekomen als door wijzigingen in het besturingssysteem door bijvoorbeeld Apple of Google.

Bugs worden geanalyseerd met behulp van diensten beschikbaar gesteld door (onder andere) Apple en Google. Deze diensten maken gebruik van in de app ingebouwde notificatie systemen die bugs detecteren en rapporteren. DTT kan voor u een bug registratiesysteem inrichten. In een dergelijk systeem kunt u bugs rapporteren en de status van gerapporteerde bugs inzien.

Andere voorwaarden en afspraken welke kunnen worden opgenomen in een SLA zijn onder andere het opvolgen van gebruikersreviews in de App Store of Google Play Market, de reactietijden vanuit DTT en beheer van de servers.

Meer artikelen

Joost Gunterman

meer weten?

Neemt u dan gerust contact op via de telefoon of e-mail. Wij staan u graag te woord.