Sumo loyalty app | DTT
Sumo loyalty app overzicht
Under construction
Oplevering: 2018, kwartaal 3

De Sumo loyalty app is een klantloyaliteitsprogramma in de vorm van een app. Het concept is vergelijkbaar met de FanlyBootcampSunflower, Bagels & Beans en Doppio loyalty apps, welke in opdracht van Fanly zijn ontwikkeld. Met de Sumo loyalty app blijven vaste Sumo klanten altijd op de hoogte van de laatste acties, aanbiedingen en nieuws m.b.v. een gepersonaliseerde nieuws feed. Ook kunnen zij eenvoudig alle Sumo vestigingen vinden.

Sumo klanten kunnen bij elke aankoop in een Sumo restaurant een eigen QR-code scannen om vervolgens in de app punten te sparen. Om de gebruiker nog meer te triggeren tot het sparen van punten, zit er in de app een level systeem. Acties worden interessanter naarmate de gebruiker een hoger level bereikt. Met de Sumo Club kun je vervolgens zelf kiezen waar je voor spaart: voordelen in het restaurant of ga je liever voor korting op Sumo merchandise? 

Meer weten? Bekijk de website van Sumo.

Sumo loyalty app beschrijving

Functionaliteiten

Meer app oplossingen

Joost Gunterman

meer weten?

Neemt u dan gerust contact op via de telefoon of e-mail. Wij staan u graag te woord.