Referentie Netwerk Mediawijsheid
09.12.2021
Een mooi project, nieuwe records en een tevreden opdrachtgever: missie geslaagd.
‘’DTT is een partij die goed mee kan denken in wat er nodig is, adequaat handelt en heel betrouwbaar is.’’
In samenwerking met Netwerk Mediawijsheid ontwikkelden wij de MediaMasters serious game. Netwerk Mediawijsheid is een initiatief van het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap en bestaat uit meer dan duizend organisaties, waaronder bibliotheken, culturele instellingen, mediacoaches, lesmateriaalontwikkelaars, educatieve uitgeverijen, onderzoeksinstituten, ict-bedrijven, mediaproducenten en -platformen, onderwijsinstellingen en zorg- en welzijnsorganisaties. Deze organisaties zetten zich allemaal in op het gebied van mediawijsheid.
MediaMasters werd tijdens de Week van de Mediawijsheid (van 4 t/m 12 november) ingezet om basisschoolkinderen kennis bij te brengen over de kansen en gevaren van (digitale) media. Een recordaantal van >160.000 leerlingen speelden dit jaar mee. We delen graag de referentie van Aniek Breevoort, productmanager bij Netwerk Mediawijsheid:
''Netwerk Mediawijsheid is sinds begin 2021 de samenwerking aangegaan met DTT voor de serious game MediaMasters. In een zeer korte doorlooptijd (6 maanden) heeft DTT een volledig nieuwe versie van MediaMasters ontwikkeld incl. lerarenportaal, content managementsysteem, website en de game-omgeving zelf. Dit hebben zij zeer kundig gedaan met oog voor detail en de planning. DTT is een partij die goed mee kan denken in wat er nodig is, adequaat handelt en heel betrouwbaar is. Ze bieden ook goede service over het gebouwde en hebben een hoge reactiesnelheid indien er assistentie nodig is. We zijn dan ook heel erg te spreken over deze samenwerking.''
Benieuwd naar referenties van onze andere opdrachtgevers? Bekijk dan onze referentiepagina. Meer weten over MediaMasters? Lees dan ook onze vorige blogs: