Service Level Agreement (SLA): blijf online en up-to-date | DTT
time
ma t/m vr, 9:00 - 18:00
flag-nl
NL dropdown-red
flag-nl Nederlands
email phone
search
RESULTATEN
TOON ALLES
POPULAIRSTE ZOEKTERMEN

Service Level Agreement (SLA): blijf online en up-to-date

Is jouw oplossing (bijna) klaar om live te gaan? Of heb je al een oplossing live staan, maar ben je op zoek naar een partij die deze kan beheren?

Met ons Service Level Agreement (SLA) zorgen we dat jouw oplossing altijd beschikbaar is en goed wordt onderhouden. Zo realiseren we een duurzame oplossing waarvan je zeker weet dat deze over een aantal jaar nog net zo goed draait.

We stemmen ons maatwerk SLA af op de behoeften van jouw oplossing, organisatie en de digitale strategie. Op deze pagina lees je hoe we te werk gaan voor het SLA. Neem gerust contact op voor een vrijblijvend advies op maat.

Service Level Agreement (SLA): blijf online en up-to-date

Ons Service Level Agreement
is inclusief...

Service Level Agreement (SLA): blijf online en up-to-date

Managed hosting: met een 99.99% uptime toezegging

Service Level Agreement (SLA): blijf online en up-to-date

Applicatiebeheer: blijf up-to-date met de laatste technieken

Service Level Agreement (SLA): blijf online en up-to-date

Incidentenmanagement: als iets gebeurd, staan wij 24/7 klaar

Service Level Agreement (SLA): blijf online en up-to-date

Technisch support: voor ondersteuning en begeleiding

Service Level Agreement (SLA): blijf online en up-to-date

Met ons SLA voorzien wij in ontzorging, zekerheid en stabiliteit

Het SLA bestaat uit twee onderdelen: managed hosting en applicatiebeheer.

Bij managed hosting richt DTT de hostingomgeving in, beveiligt deze, houdt deze beveiliging up-to-date, scant de performance en beheert de database. Een ‘load test’ zal worden uitgevoerd om zeker te stellen dat de gekozen hostingserver de lading van de gebruikers aan kan. 

Het SLA voorziet naast managed hosting in het applicatiebeheer van de geleverde oplossing. Operating system (OS) updates en nieuwe apparaten worden doorlopend uitgebracht. Verder maakt een oplossing in de meeste gevallen gebruik van externe koppelingen, bijvoorbeeld een Facebook koppeling om in te loggen. Het kan zijn dat deze koppelingen na een tijdje niet meer ondersteund worden door de aanbieder. Het stabiel functioneren van een oplossing in een dynamische omgeving vraagt om regelmatig en proactief onderhoud.

 

Hoe gaan we te werk? 

Service Level Agreement (SLA): blijf online en up-to-date

Een maatwerk SLA afgestemd op jouw situatie

Elke oplossing zit anders in elkaar, daarom stemmen wij ons SLA volledig af op de belangen en behoeften van jouw oplossing en organisatie. Wij kijken onder andere naar de complexiteit van de oplossing, het aantal (verwachte) gebruikers, de zwaarte van de code, alsook de toekomstvisie, eventuele promotieplannen en de wensen voor doorontwikkeling. Zo kunnen we een SLA aanbieden welke naadloos aansluit op jouw situatie.

Service Level Agreement (SLA): blijf online en up-to-date

We zetten de oplossing op de nieuwe productie omgeving

Wanneer het SLA akkoord is, gaan wij aan de slag om de nieuwe productie omgeving op te zetten. Vervolgens sluiten we de oplossing hierop aan, zodat deze in gebruik kan worden genomen.

Staat jouw oplossing al ergens live? Dan kunnen wij de oplossing beheren in jouw eigen omgeving, of de oplossing overzetten naar de nieuwe omgeving. In deze voorzien wij in een volledige ontzorging.

Service Level Agreement (SLA): blijf online en up-to-date

Het SLA is actief

Wanneer het SLA actief is, voeren wij periodiek werken uit welke vallen onder het SLA, waaronder het proactief monitoren van de managed hosting omgeving en het uitvoeren van onderhoudswerkzaamheden. Zo blijft de oplossing beschikbaar én up-to-date.

Binnen het SLA zijn wij tevens beschikbaar voor technisch support en staan wij 24/7 klaar voor incidentenmanagement.

Service Level Agreement (SLA): blijf online en up-to-date

Aanvullend

Maand- en kwartaalrapportages vol waardevolle inzichten

Met een ‘data-gedreven’ werkwijze zetten we feiten en cijfers op een slimme manier aan de basis van de besluitvorming, zo stellen we zeker dat resources worden ingezet waar deze het meeste waard zijn. Hiermee voorkomen wij aannames en gaan wij zorgvuldig om met de beschikbare budgetten.

Binnen deze aanvullende dienst voorzien we jullie elke maand en elk kwartaal van een onderbouwd adviesrapport. Hierin staat onder andere hoe de oplossing in gebruik wordt genomen, wat al goed loopt en waar verbeteringen waardevol zijn. Binnen het SLA kunnen wij vrij te besteden uren reserveren, zo kunnen we (in overleg) optimalisaties direct inbrengen in de oplossing.

Zie ook onze dienstverlening 'data-gedreven strategie: haal meer uit jouw oplossing'.

Service Level Agreement (SLA): blijf online en up-to-date

Aanvullend

Communicatie met gebruikers

Wanneer een oplossing veel gebruikers kent, kan er veel tijd zitten in het reageren op (support) mails en (app store) reviews.

Binnen deze aanvullende dienst ontzorgen wij in de communicatie met gebruikers. Wij komen tot een draaiboek voor het afhandelen van standaardvragen, zorgen dat reviews tijdig worden afgehandeld en houden je - naar wens - op de hoogte van de feedback van gebruikers.

digital-result

Wij helpen je graag verder.

Meer weten over hoe een code review jouw organisatie verder kan helpen? Wij maken graag tijd voor een vrijblijvende kennismaking om jullie case te bespreken.

Neem contact op

DTT is een full service digital agency

Van consultancy en code reviews, tot strategie, lancering en marketing. Met onze brede digitale dienstverlening helpen we je graag verder om jouw concept of oplossing te versterken.

Joost Gunterman

Benieuwd hoe we van jouw project een succes maken?

Joost praat graag met je verder

Joost praat graag met je verder

Offerte aanvragen

Vraag een
offerte aan

arrow-white
Gesprek aanvragen

Of maak
een afspraak

arrow-white
icon-close

Offerte aanvragen

Heb je een goed idee of concrete plannen voor het ontwikkelen van een app, game of web oplossing? Vul dan het formulier in voor een vrijblijvende offerte of kostenindicatie. Je ontvangt zo snel mogelijk antwoord van ons.

Naam is verplicht.
Naam is verplicht.
Ongeldig e-mailadres.
Ongeldig e-mailadres.
optioneel
Ongeldig telefoonnummer.
Ongeldig telefoonnummer.
optioneel
Er is een fout opgetreden bij het verzenden van het formulier.
Probeer het later nog eens of bel ons: 020 331 5848.
Naam is verplicht.
Naam is verplicht.
Ongeldig e-mailadres.
Ongeldig e-mailadres.
optioneel
Ongeldig telefoonnummer.
Ongeldig telefoonnummer.
optioneel

Gesprek aanvragen

Kennismaken met de specialisten van DTT? Je bent meer dan welkom bij ons op kantoor om vrijblijvend je idee te bespreken. Vul het formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Naam is verplicht.
Naam is verplicht.
Ongeldig e-mailadres.
Ongeldig e-mailadres.
optioneel
Ongeldig telefoonnummer.
Ongeldig telefoonnummer.
optioneel
Er is een fout opgetreden bij het verzenden van het formulier.
Probeer het later nog eens of bel ons: 020 331 5848.
Naam is verplicht.
Naam is verplicht.
Ongeldig e-mailadres.
Ongeldig e-mailadres.
optioneel
Ongeldig telefoonnummer.
Ongeldig telefoonnummer.
optioneel
icon-close
thank you

Bedankt

We hebben je aanvraag ontvangen en nemen binnen 2 werkdagen contact met je op.

Spoed? Bel ons op 020 331 5848

linkedin Volg ons op LinkedIn
thank you

Bedankt

We hebben je aanvraag ontvangen en nemen binnen 2 werkdagen contact met je op.

Spoed? Bel ons op 020 331 5848

linkedin Volg ons op LinkedIn
icon-toast

Heb je een vraag?

Wij helpen je graag verder. Neem gerust contact met ons op.


Of laat je telefoonnummer achter en dan contacteren wij jou.

Er is een fout opgetreden bij het verzenden van het formulier.
Probeer het later nog eens of bel ons: 020 331 5848.
Ongeldig telefoonnummer.

Bedankt

We hebben je verzoek ontvangen en nemen binnen 2 werkdagen contact met je op.

Ongeldig telefoonnummer.
client-number-joost icon-close