time
ma t/m vr, 9:00 - 18:00
flag-nl
NL dropdown-red
flag-nl Nederlands
email phone
search
RESULTATEN
TOON ALLES
POPULAIRSTE ZOEKTERMEN

Service Level Agreement (SLA): Online en up-to-date met managed hosting

Is jouw oplossing (bijna) klaar om live te gaan? Of heb jij al een oplossing live staan, maar ben jij op zoek naar een partij die deze kan beheren?

Met ons Service Level Agreement (SLA) zorgen wij dat jouw oplossing altijd beschikbaar is en goed wordt onderhouden. Wij stemmen ons maatwerk SLA af op de behoeften van jouw oplossing, organisatie en de digitale strategie. Zo realiseren wij een duurzame oplossing waarvan jij zeker weet dat deze over een aantal jaar nog net zo goed draait. 

Op deze pagina lees je hoe we te werk gaan voor het SLA. Neem gerust contact op voor een vrijblijvend advies op maat.

We helpen je graag snel verder met een vrijblijvend overleg We helpen je graag snel verder met een vrijblijvend overleg

Service Level Agreement (SLA): Online en up-to-date met managed hosting

Onze Service Level Agreement

Service Level Agreement (SLA): Online en up-to-date met managed hosting

Managed hosting: met een 99.99% uptime toezegging

Service Level Agreement (SLA): Online en up-to-date met managed hosting

Applicatiebeheer: blijf up-to-date met de laatste technieken

Service Level Agreement (SLA): Online en up-to-date met managed hosting

Incidentenmanagement: als iets gebeurd, staan wij 24/7 klaar

Service Level Agreement (SLA): Online en up-to-date met managed hosting

Technisch support: voor ondersteuning en begeleiding

digital-result
digital-result

Overleg met onze digitale experts Overleg met onze digitale experts

Bel 020 331 5848
icon-close

Offerte aanvragen

Heb je een goed idee of concrete plannen voor het ontwikkelen van een app, game of web oplossing? Vul dan het formulier in voor een vrijblijvende offerte of kostenindicatie. Je ontvangt zo snel mogelijk antwoord van ons.

Naam is verplicht.
Naam is verplicht.
Ongeldig e-mailadres.
Ongeldig e-mailadres.
optioneel
Ongeldig telefoonnummer.
Ongeldig telefoonnummer.
optioneel
Er is een fout opgetreden bij het verzenden van het formulier.
Probeer het later nog eens of bel ons: 020 331 5848.
Naam is verplicht.
Naam is verplicht.
Ongeldig e-mailadres.
Ongeldig e-mailadres.
optioneel
Ongeldig telefoonnummer.
Ongeldig telefoonnummer.
optioneel

Gesprek aanvragen

Kennismaken met de specialisten van DTT? Je bent meer dan welkom bij ons op kantoor om vrijblijvend je idee te bespreken. Vul het formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Naam is verplicht.
Naam is verplicht.
Ongeldig e-mailadres.
Ongeldig e-mailadres.
optioneel
Ongeldig telefoonnummer.
Ongeldig telefoonnummer.
optioneel
Er is een fout opgetreden bij het verzenden van het formulier.
Probeer het later nog eens of bel ons: 020 331 5848.
Naam is verplicht.
Naam is verplicht.
Ongeldig e-mailadres.
Ongeldig e-mailadres.
optioneel
Ongeldig telefoonnummer.
Ongeldig telefoonnummer.
optioneel
icon-close
thank you

Bedankt

We hebben je aanvraag ontvangen en nemen binnen 2 werkdagen contact met je op.

Spoed? Bel ons op 020 331 5848

linkedin Volg ons op LinkedIn
thank you

Bedankt

We hebben je aanvraag ontvangen en nemen binnen 2 werkdagen contact met je op.

Spoed? Bel ons op 020 331 5848

linkedin Volg ons op LinkedIn

Hoe gaan we te werk?

Service Level Agreement (SLA): Online en up-to-date met managed hosting
01
Service Level Agreement (SLA): Online en up-to-date met managed hosting

Een maatwerk SLA afgestemd op jouw situatie

Elke oplossing zit anders in elkaar, daarom stemmen wij ons SLA volledig af op de belangen en behoeften van jouw oplossing en organisatie. Wij kijken onder andere naar de complexiteit van de oplossing, het aantal (verwachte) gebruikers, de zwaarte van de code, alsook de toekomstvisie, eventuele promotieplannen en de wensen voor doorontwikkeling. Zo kunnen we een SLA aanbieden welke naadloos aansluit op jouw situatie.

Service Level Agreement (SLA): Online en up-to-date met managed hosting
02
Service Level Agreement (SLA): Online en up-to-date met managed hosting

We zetten de oplossing op de nieuwe productie omgeving

Wanneer het SLA akkoord is, zetten we de oplossing in onze betrouwbare en ISO-gecertificeerde hostingomgeving. We treffen de nodige voorbereidingen, waarna jouw oplossing succesvol live kan gaan.

Staat jouw oplossing al ergens anders live? Wij kunnen de oplossing ook beheren in jouw eigen omgeving of de oplossing overzetten naar de nieuwe omgeving. Dit nemen wij natuurlijk volledig uit handen.

Dit kan je verwachten

Altijd online, veilig en up-to-date

Altijd online, veilig en up-to-date

Wanneer het SLA actief is, voeren wij periodiek werken uit welke vallen onder het SLA, waaronder het serverbeheer en het uitvoeren van onderhoudswerkzaamheden. Zo blijft de oplossing beschikbaar én up-to-date

Binnen het SLA zijn wij tevens beschikbaar voor technisch support en staan wij 24/7 klaar voor incidentenmanagement.

 

Altijd online, veilig en up-to-date
Aanvullend
Maand- en kwartaalrapportages vol waardevolle inzichten

Met een ‘data-gedreven’ werkwijze zetten we feiten en cijfers op een slimme manier aan de basis van de besluitvorming, zo stellen we zeker dat resources worden ingezet waar deze het meeste waard zijn. Hiermee voorkomen wij aannames en gaan wij zorgvuldig om met de beschikbare budgetten.

Binnen deze aanvullende dienst voorzien we jullie elke maand en elk kwartaal van een onderbouwd adviesrapport. Hierin staat onder andere hoe de oplossing in gebruik wordt genomen, wat al goed loopt en waar verbeteringen waardevol zijn. Binnen het SLA kunnen wij vrij te besteden uren reserveren, zo kunnen we (in overleg) optimalisaties direct inbrengen in de oplossing.

Zie ook onze dienstverlening 'data-gedreven strategie: haal meer uit jouw oplossing'.

 

Maand- en kwartaalrapportages vol waardevolle inzichten
Aanvullend
Communicatie met gebruikers

Wanneer een oplossing veel gebruikers kent, kan er veel tijd gaan zitten in het reageren op (support) mails en (app store) reviews. Wij nemen de support en het de review management graag uit handen. 

We maken samen een draaiboek voor het afhandelen van standaardvragen, zorgen dat reviews tijdig worden beantwoord en houden je - naar wens - op de hoogte van de feedback van gebruikers.

Communicatie met gebruikers

Veelgestelde vragen

Hoelang loopt een Service Level Agreement?

De loopduur van de Service Level Agreement verschilt. Hier maken we samen afspraken over. De looptijd is minimaal één jaar.

Wat zijn de kosten van de Service Level Agreement?

De kosten van de Service Level Agreement staan in verhouding tot het type oplossing, de omvang, de complexiteit en de gewenste mate van ondersteuning. Als een eerste indicatie van de SLA kosten kan je uitgaan van grofweg 10% - 20% van het ontwikkelbudget.

Tijdens een vrijblijvend adviesgesprek geven we je graag een kostenindicatie.

digital-result

Overleg met onze digitale experts Overleg met onze digitale experts

DTT is een full service digital agency

Van consultancy en code reviews, tot strategie, lancering en marketing. Met onze brede digitale dienstverlening helpen we je graag verder om jouw concept of oplossing te versterken.

digital-result
digital-result

Overleg met onze digitale experts Overleg met onze digitale experts

Bel 020 331 5848
icon-close

Offerte aanvragen

Heb je een goed idee of concrete plannen voor het ontwikkelen van een app, game of web oplossing? Vul dan het formulier in voor een vrijblijvende offerte of kostenindicatie. Je ontvangt zo snel mogelijk antwoord van ons.

Naam is verplicht.
Naam is verplicht.
Ongeldig e-mailadres.
Ongeldig e-mailadres.
optioneel
Ongeldig telefoonnummer.
Ongeldig telefoonnummer.
optioneel
Er is een fout opgetreden bij het verzenden van het formulier.
Probeer het later nog eens of bel ons: 020 331 5848.
Naam is verplicht.
Naam is verplicht.
Ongeldig e-mailadres.
Ongeldig e-mailadres.
optioneel
Ongeldig telefoonnummer.
Ongeldig telefoonnummer.
optioneel

Gesprek aanvragen

Kennismaken met de specialisten van DTT? Je bent meer dan welkom bij ons op kantoor om vrijblijvend je idee te bespreken. Vul het formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Naam is verplicht.
Naam is verplicht.
Ongeldig e-mailadres.
Ongeldig e-mailadres.
optioneel
Ongeldig telefoonnummer.
Ongeldig telefoonnummer.
optioneel
Er is een fout opgetreden bij het verzenden van het formulier.
Probeer het later nog eens of bel ons: 020 331 5848.
Naam is verplicht.
Naam is verplicht.
Ongeldig e-mailadres.
Ongeldig e-mailadres.
optioneel
Ongeldig telefoonnummer.
Ongeldig telefoonnummer.
optioneel
icon-close
thank you

Bedankt

We hebben je aanvraag ontvangen en nemen binnen 2 werkdagen contact met je op.

Spoed? Bel ons op 020 331 5848

linkedin Volg ons op LinkedIn
thank you

Bedankt

We hebben je aanvraag ontvangen en nemen binnen 2 werkdagen contact met je op.

Spoed? Bel ons op 020 331 5848

linkedin Volg ons op LinkedIn
icon-toast