Bij DTT hebben we het beste met uw bedrijf voor. Wij zullen ons uiterste best doen om uw (commerciële) doelstellingen te bewaken, dit houdt in dat we het vizier altijd op de lange termijn zullen behouden en een app opleveren van onderscheidende kwaliteit. Bij DTT gaan we namelijk voor quality above quantity. Wij zullen er met grote toewijding voor zorgen dat uw app idee een succesvolle app wordt in de app stores.
Het doel van loyalty apps is om de loyaliteit van klanten aan uw bedrijf te belonen. Met een loyalty app geef je niet alleen korting aan je klanten, je genereert ook meer aandacht ten opzichte van jouw product en service, verbetert het imago van jouw bedrijf en creëert meer klanttevredenheid. Wat onderscheidt DTT wanneer het gaat om het ontwikkelen van loyalty apps? DTT heeft als loyalty app ontwikkelaar gefungeerd voor onder andere: Famiflora, Bagels & Beans en Doppio, waardoor wij de ervaring hebben om voor uw bedrijf een perfecte loyalty app te ontwikkelen. Verder hebben we bij DTT een ijzersterk marketingteam dat een uitstekende positioneringstrategie voor jou zal formuleren, we gaan altijd uit van originaliteit, en mede dankzij onze ervaring met het maken van loyalty apps zijn wij in staat om een professioneel en origineel eindproduct te leveren.
Naast hoogwaardige opleveringen, hebben we ook een uitstekende reputatie wat betreft service. Dit komt doordat we zij-aan-zij werken met de klant. We communiceren open en transparant, luisteren pro- actief naar de wensen en ideeën van de klant en zijn altijd beschikbaar voor vragen en opmerkingen.
Om zeker te stellen dat wij als loyalty app ontwikkelaar aan uw verwachtingen zullen blijven voldoen, betrekken we u zo goed mogelijk bij het ontwikkeltraject. Een belangrijke mijlpaal in onze samenwerking is de oplevering van de workflow, een soort blauwdruk van de app. Wij zullen deze workflow presenteren en vervolgens bepalen we samen hoe het concept en de workflow verder kunnen worden aangescherpt, aangevuld en verbeterd. Voor de afstemming met de doelgroep is er de mogelijkheid om gebruikerstesten uit te voeren. Met deze gebruikerstesten weten we waar de loyalty app verbeterd moet worden op gebied van interactie, userinterface en gebruiksvriendelijkheid!