Welzorg Pechhulp app overzicht
Oplevering: 2014, kwartaal 1

Met behulp van de Welzorg Pechhulp app worden klanten van Welzorg Nederland in staat gesteld om snel en eenvoudig contact op te nemen met de klantenservice van Welzorg Nederland bij pech onderweg.

Middels GPS wordt de exacte locatie van de gebruiker bepaald. De locatiegegevens zijn van belang wanneer de hulpvrager de telefonische helpdesk benaderd. De locatie van de gebruiker wordt in een pop-up op de kaart getoond. Onderaan de kaart wordt een 'belknop' weergegeven. Wanneer de gebruiker op de 'belknop' drukt wordt automatisch het nummer van de klantenservice van Welzorg Nederland gebeld.

Meer Welzorg? Bezoek de website

Welzorg Pechhulp app beschrijving

Functionaliteiten

Referentie

Bij het zoeken naar een geschikte partner voor het ontwikkelen van een app, kwamen we al snel uit bij DTT. In het eerste telefoongesprek kregen we een duidelijk beeld over de verschillende manieren waarop apps ontwikkeld kunnen worden met de voor- en nadelen. De offerte was duidelijk en goed qua prijsstelling. Tijdens de ontwikkeling waren de lijnen kort waardoor we snel een app hadden die precies voldeed aan onze wens. De volgende app laten we ook door DTT ontwikkelen.

Sabine Doets, ICT Manager Welzorg, april 2014

Meer app oplossingen