Tablet – API
Tablet – API
Wederom een mooie uitbreiding voor de succesvolle HG Sales app II voor Android Tablet. De nieuwste uitbreiding, de Sales app III, stelt HG en haar vertegenwoordigers in staat om;
Onder meer het puntensysteem maakt de app uniek ten opzichte van andere planningssoftware. Er wordt niet meer gepland op basis van beschikbare resources, maar geheel op basis van een score. Hoe hoger de score, hoe hoger de noodzaak tot een bezoek. Deze scores worden vanuit HG vastgesteld m.b.v. een intelligente formule. Vertegenwoordigers worden vrijgelaten hun eigen dagen in te delen, de verkoopleiding kan vervolgens sturen op basis van de hoogte van de scores.
Naast de HG Sales app III hebben wij nog vijf andere oplossingen voor HG ontwikkeld: HG Sales app II, HG order app, HG SIS, HG order portal en HG webshop.
Meer HG? Bezoek de website.
Vertegenwoordigers van HG dienen in te loggen met hun eigen pincode.
Vertegenwoordigers van HG dienen in te loggen met hun eigen pincode.
In het menu kan de vertegenwoordiger de verschillende onderdelen van de app bekijken.
In het menu kan de vertegenwoordiger de verschillende onderdelen van de app bekijken.
In de dagplanner ziet de vertegenwoordiger alle afspraken voor vandaag en de volgende vijf werkdagen. Bovenaan het scherm worden twee aanbevelingen getoond en daaronder kan de gebruiker de ingeplande afspraken bekijken.
In de dagplanner ziet de vertegenwoordiger alle afspraken voor vandaag en de volgende vijf werkdagen. Bovenaan het scherm worden twee aanbevelingen getoond en daaronder kan de gebruiker de ingeplande afspraken bekijken.
Plan meerdere bezoeken tegelijk in. Uiteindelijk zorgt de app ervoor dat de geselecteerde klanten op de meest gunstige plek in de route worden geplaatst.
Plan meerdere bezoeken tegelijk in. Uiteindelijk zorgt de app ervoor dat de geselecteerde klanten op de meest gunstige plek in de route worden geplaatst.
Wanneer er op het info icoon wordt geklikt, opent de volgende pop-up met daarin de elementen: klantnummer, telefoonnummer, contactpersonen inclusief telefoonnummer en opmerkingen voor de volgende afspraak.
Wanneer er op het info icoon wordt geklikt, opent de volgende pop-up met daarin de elementen: klantnummer, telefoonnummer, contactpersonen inclusief telefoonnummer en opmerkingen voor de volgende afspraak.
Wanneer de vertegenwoordiger ervoor kiest om de afspraak niet te bezoeken, opent de volgende pop-up. Vanuit hier kan er gekozen worden om wel of niet een nieuwe afspraak in te plannen.
Wanneer de vertegenwoordiger ervoor kiest om de afspraak niet te bezoeken, opent de volgende pop-up. Vanuit hier kan er gekozen worden om wel of niet een nieuwe afspraak in te plannen.
De volgende pop-up wordt geopend zodra een vertegenwoordiger zijn bezoek wilt starten. Zodra erop ‘bezoek starten’ is gedrukt, wordt er een ‘bezoek gestart’ label geplaatst in de dagplanner.
De volgende pop-up wordt geopend zodra een vertegenwoordiger zijn bezoek wilt starten. Zodra erop ‘bezoek starten’ is gedrukt, wordt er een ‘bezoek gestart’ label geplaatst in de dagplanner.
Alvorens een vertegenwoordiger een nieuw bezoek kan starten, dient eerst het bezoekverslag van de vorige afspraak afgerond te worden.
Alvorens een vertegenwoordiger een nieuw bezoek kan starten, dient eerst het bezoekverslag van de vorige afspraak afgerond te worden.
Vertegenwoordigers kunnen de routekaart eenvoudig importeren op hun telefoon door de QR code te scannen.
Vertegenwoordigers kunnen de routekaart eenvoudig importeren op hun telefoon door de QR code te scannen.
Vertegenwoordigers kunnen in één oogopslag al hun klanten vinden in het 'mijn klanten' overzicht. Vanuit hier hebben zij de mogelijkheid om klanten te sorteren te filteren en om afspraken in te plannen.
Vertegenwoordigers kunnen in één oogopslag al hun klanten vinden in het 'mijn klanten' overzicht. Vanuit hier hebben zij de mogelijkheid om klanten te sorteren te filteren en om afspraken in te plannen.
De klanten kunnen ook bekeken worden op de kaart. De kleuren van de pointers geven aan hoeveel prioriteit de klanten/prospects hebben.
De klanten kunnen ook bekeken worden op de kaart. De kleuren van de pointers geven aan hoeveel prioriteit de klanten/prospects hebben.
Bekijk hier alle relevante informatie over de prospect. De prospectgegevens zijn afhankelijk van de gegevens uit het prospect bezoekverslag. De ‘succeskans’ om de prospect binnen te halen wordt weergegeven in de vorm van sterren.
Bekijk hier alle relevante informatie over de prospect. De prospectgegevens zijn afhankelijk van de gegevens uit het prospect bezoekverslag. De ‘succeskans’ om de prospect binnen te halen wordt weergegeven in de vorm van sterren.
Plan een afspraak in met een klant/prospect door op een leeg tijdvak in de agenda te klikken. Afspraken kunnen op een specifiek tijdstip of dagdeel ingepland worden. Bovendien is het ook mogelijk om de bezoekduur in te stellen.
Plan een afspraak in met een klant/prospect door op een leeg tijdvak in de agenda te klikken. Afspraken kunnen op een specifiek tijdstip of dagdeel ingepland worden. Bovendien is het ook mogelijk om de bezoekduur in te stellen.
Zodra een bezoek is gestart, is er een groene indicator aanwezig op de klant detailpagina.
Zodra een bezoek is gestart, is er een groene indicator aanwezig op de klant detailpagina.
In dit scherm kunnen de klantgegevens worden gewijzigd.
In dit scherm kunnen de klantgegevens worden gewijzigd.
Een overzicht van alle ingediende klachten.
Een overzicht van alle ingediende klachten.
Via dit formulier kunnen klachten worden ingediend. Afhankelijk van het type klacht wordt er eventueel een extra tekstveld toegevoegd aan het formulier. Alle velden zijn verplicht, het toevoegen van een foto is optioneel.
Via dit formulier kunnen klachten worden ingediend. Afhankelijk van het type klacht wordt er eventueel een extra tekstveld toegevoegd aan het formulier. Alle velden zijn verplicht, het toevoegen van een foto is optioneel.
Vertegenwoordigers kunnen in dit scherm verschillende onderdelen van sales informatie bekijken. Deze informatie kan ook gedownload worden via 3G/4G.
Vertegenwoordigers kunnen in dit scherm verschillende onderdelen van sales informatie bekijken. Deze informatie kan ook gedownload worden via 3G/4G.
Wanneer er een begin gemaakt wordt aan het bezoekverslag opent de volgende pop-up waar gevraagd wordt om foto’s te maken/uploaden.
Wanneer er een begin gemaakt wordt aan het bezoekverslag opent de volgende pop-up waar gevraagd wordt om foto’s te maken/uploaden.
Zodra een klant is bezocht, dient er altijd een bezoekverslag ingediend te worden. Dit verslag kan pas worden gemaakt indien een bezoek is gestart.
Zodra een klant is bezocht, dient er altijd een bezoekverslag ingediend te worden. Dit verslag kan pas worden gemaakt indien een bezoek is gestart.
Zodra een bezoekverslag afgerond is, wordt de vertegenwoordiger gevraagd of hij een volgende afspraak met dezelfde klant wilt inplannen.
Zodra een bezoekverslag afgerond is, wordt de vertegenwoordiger gevraagd of hij een volgende afspraak met dezelfde klant wilt inplannen.
Vertegenwoordigers kunnen in de app zoeken naar klanten/prospects door in het overzicht op het zoek-icoon te klikken. Ook kunnen zij door middel van een spraakopdracht de locatie opnoemen nadat er op het spraak icoon is gedrukt.
Vertegenwoordigers kunnen in de app zoeken naar klanten/prospects door in het overzicht op het zoek-icoon te klikken. Ook kunnen zij door middel van een spraakopdracht de locatie opnoemen nadat er op het spraak icoon is gedrukt.
Bekijk in één overzicht de ‘vaste afspraken’. Deze afspraken zijn gesorteerd op datum. Afspraken kunnen vanuit dit scherm worden gewijzigd of worden gemarkeerd als niet bezocht.
Bekijk in één overzicht de ‘vaste afspraken’. Deze afspraken zijn gesorteerd op datum. Afspraken kunnen vanuit dit scherm worden gewijzigd of worden gemarkeerd als niet bezocht.
Vertegenwoordigers kunnen de ranglijst bekijken om te zien op welke plaats zij staan tussen hun collega’s. De ranglijst kan gesorteerd worden op punten of op euro’s. Iedere maand wordt de ranglijst gerefresht.
Vertegenwoordigers kunnen de ranglijst bekijken om te zien op welke plaats zij staan tussen hun collega’s. De ranglijst kan gesorteerd worden op punten of op euro’s. Iedere maand wordt de ranglijst gerefresht.
In dit scherm kan aangegeven worden welke push notificaties gewenst zijn.
In dit scherm kan aangegeven worden welke push notificaties gewenst zijn.
Wanneer de app is verbonden met het internet worden orders en promoties automatisch gesynchroniseerd en verstuurd.
Wanneer de app is verbonden met het internet worden orders en promoties automatisch gesynchroniseerd en verstuurd.
Vanuit het admin menu kan de database worden gedownload. Dit scherm is enkel te openen wanneer een ‘admin’ rechten code is ingevoerd bij het openen van de app.
Vanuit het admin menu kan de database worden gedownload. Dit scherm is enkel te openen wanneer een ‘admin’ rechten code is ingevoerd bij het openen van de app.
Vanuit de app kunnen orders/retour/kofferbak leveringen eenvoudig worden ingevoerd.
Vanuit de app kunnen orders/retour/kofferbak leveringen eenvoudig worden ingevoerd.
Johan G. Gelderblom, Director Finance, Administrative Organisation and Information Technology
"Wij zochten de specialist, die snelheid (over en weer), transparantie (in wijze van offreren) en kwaliteit (van dienstverlening en product) kon leveren, zonder dat vergeten wordt om mee te denken met de opdrachtgever! In het eerste project, een Sales app voor onze internationale buitendienst, is DTT hierin ruim geslaagd.
Een tweede project, een webportaal voor onze internationale klanten, is tegen die achtergrond wederom aan DTT gegund. Ben nieuwsgierig of DTT hier wederom voor slaagt, immers zoals wij intern als slogan hanteren: ‘je bent zo goed als je laatste wedstrijd’, dus je moet je telkens weer bewijzen!
Project 3 (een tweede Sales app) en project 4 (een complete nieuwe website) liggen intern op de teken tafel, dus…….!?"
Joost praat graag met je verder
Heb je een goed idee of concrete plannen voor het ontwikkelen van een app, game of web oplossing? Vul dan het formulier in voor een vrijblijvende offerte of kostenindicatie. Je ontvangt zo snel mogelijk antwoord van ons.
Wij gaan zo snel mogelijk voor je aan de slag en komen bij je terug met de gewenste informatie.
homeKennismaken met de specialisten van DTT? Je bent meer dan welkom bij ons op kantoor om vrijblijvend je idee te bespreken. Vul het formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Wij gaan zo snel mogelijk voor je aan de slag en komen bij je terug met de gewenste informatie.
homeWe hebben je aanvraag ontvangen en nemen binnen 2 werkdagen contact met je op.
Spoed? Bel ons op 020 331 5848
We hebben je aanvraag ontvangen en nemen binnen 2 werkdagen contact met je op.
Spoed? Bel ons op 020 331 5848
Wij helpen je graag verder. Neem gerust contact met ons op.
Of laat je telefoonnummer achter en dan contacteren wij jou.
We hebben je verzoek ontvangen en nemen binnen 2 werkdagen contact met je op.