Doppio loyalty app overzicht
Under construction
Oplevering: 2017, kwartaal 3

DTT ontwikkelt in opdracht van enterprise opdrachtgever Fanly voor Doppio Espresso een loyaliteitsprogramma in de vorm van een loyalty app. Het concept is vergelijkbaar met de Bootcamp loyalty app en Sunflower loyalty app. Aan de hand van de Doppio loyalty app blijven vaste Doppio klanten altijd op de hoogte van de laatste acties, aanbiedingen en nieuws in een gepersonaliseerde nieuwsfeed. 

Gebruikers kunnen eenvoudig punten sparen door bij elk bezoek aan een Doppio café een barcode te scannen. Met deze punten kunnen gebruikers vouchers claimen, welke recht geven op kortingen of zelfs producten. Deze vouchers kunnen worden verzilvert door het laten scannen van een QR-code in de app. Om de gebruiker nog meer te triggeren tot het sparen van punten, zit er in de app een level systeem. Vouchers worden interessanter naarmate de gebruiker een hoger level bereikt. Daarnaast kun je in de app je eigen Doppio tegoed opwaarderen, waarmee je vervolgens Doppio producten kunt aanschaffen.

Meer Doppio Espresso? Bezoek de website

Doppio loyalty app beschrijving

Functionaliteiten

Meer app oplossingen

Rein van Strien

meer weten?

Neemt u dan gerust contact op via de telefoon of e-mail. Wij staan u graag te woord.