E-learning game ontwikkeling

E-learning game ontwikkeling

E-learning games kunnen goed worden ingezet voor educatieve doeleinden. Er is veel interactie tussen de gebruiker en de game. Zoekt u een ontwikkelaar die uw E-learning game kan ontwikkelen? Dan is DTT de partner voor u. DTT ontwikkelt al jaren op maat gemaakte apps, games, mobiele- en web oplossingen. Wij behandelen uw E-learning game met zorg. Onze referenties laten zien dat een samenwerking met DTT een goede keuze is. We gaan graag met u aan tafel om te kijken naar de mogelijkheden.

E-learning game ontwikkeling
Joost Gunterman

meer weten?

Neemt u dan gerust contact op via de telefoon of e-mail. Wij staan u graag te woord.

Een E-learning game ontwikkelen

 

Er zijn talloze mogelijkheden voor het ontwikkelen van een E-learning game. Een bedrijf kan zijn werknemers op een interactieve manier trainingen aanbieden of scholen kunnen studenten op een leuke manier betrekken tot het onderwijs. DTT is betrokken, gedisciplineerd en resultaatgericht. Zo hebben we verscheidende E-learning games projecten onder onze naam. Een aantal projecten zijn: de Porsche E-learning game, Erasmuc MC Clinical Challenge, Bouwend Nederland en de Janssen Biologics e-learning app. Meer over deze applicaties leest u hieronder.

De Porsche E-learning game houdt medewerkers van Porsche op de hoogte van effectieve en klantvriendelijke service. Hier wordt op een leerzame en grappige wijze informatie over het gewenste serviceniveau binnen Porsche verstrekt. In ieder level van de game worden vragen aan de Porsche medewerkers gesteld. De vragen moeten zo snel mogelijk beantwoord worden, anders kun je het maximumaantal punten niet behalen. Dit is belangrijk, want er worden high scores bijgehouden. Per vestiging kan er worden gekeken wie de hoogste score heeft behaald. 

De Erasmus MC game is een applicatie voor Android en iOS die studenten de mogelijkheid biedt om te oefenen op lichamelijke onderzoeken. De applicatie is uitdagend en toetst studenten Geneeskunde op het stellen van een diagnose onder tijdsdruk. In ieder casus worden studenten met behulp van multiple-choice vragen en videomateriaal beproefd op hun kunde en kennis over een relevant vakgebied.

Voor Bouwend Nederland wordt de Build@School app ontwikkeld. De app is een initiatief om middelbare scholieren klaar te stomen voor de bouw. Leerlingen worden in contact gebracht met mensen uit de praktijk. In de game is er interactie tussen de leerlingen en spelbegeleider. Scholieren worden in teams uitgedaagd met een kennisquiz, interactief calculatiespel en een bouwspel. Met deze game worden scholieren geïnformeerd over de bouw en het beroep in de praktijk.

Een ander project in de ontwikkelingsfase is de Janssen Biologics E-learning app. Het doel van de app luidt: Het op een vermakelijke manier informeren van gebruikers over de risico's van het werk en het terrein. De app bestaat uit een ‘zoek en vind’ game, hierin maken medewerkers van Janssen Biologics kennis met allerlei opdrachten. De opdrachten zijn beschikbaar op het werkterrein. Door het uitvoeren van een opdracht, kun je ‘veiligheidspunten’ verdienen. Als je genoeg punten verdiend, dan hoeft je de twee verplichte trainingsdagen over werk en veiligheid vanuit Janssen Biologics niet te volgen.

Nog niet overtuigd? Kijk gerust naar ons portfolio. Naast E-learning games hebben wij ervaring met verschillende soorten apps en web oplossingen.

BEDRIJFS-APPS ontwikkeld door DTT

BEDRIJFS-APPS

DTT heeft een ruime ervaring in het ontwikkelen van bedrijfs-apps voor zowel intern als extern gebruik. Zo hebben we o.a. de ING Marketing dag app en de BAM Inspiratie oplossing ontwikkeld.

meer
CONSUMENTEN APPS ontwikkeld door DTT

CONSUMENTEN APPS

Onze apps worden zeer goed gewaardeerd in de app stores. Zo hebben we o.a. de succesvolle RIVM Tekenbeet voorlichtingsapp, de Doula Bevallingscoach app en de OSR Augmented Reality app ontwikkeld.

meer
Game apps ontwikkeld door DTT

Game apps

Een game app is een leuke en effectief medium om het bereik en de betrokkenheid van een campagne onder je doelgroep te vergroten. Zo hebben we o.a. de Krasloten December game en de PokerConnect app ontwikkeld.

meer
WEB OPLOSSINGEN ontwikkeld door DTT

WEB OPLOSSINGEN

DTT ontzorgt ook in web ontwikkeling en helpt graag bij het ontwikkelen van succesvolle online marketing strategieën. Zo hebben we o.a. de HG Webshop en de HG Order Portal ontwikkeld.

meer

E-learning game ontwikkelen door DTT

 

Het ontwikkelen van een E-learning game biedt uw organisatie de mogelijkheid om kennis op een interactieve manier over te brengen. Bovendien profiteren onderwijsinstanties, overheden en particuliere bedrijven van een efficiëntere werkstroom en staan werknemers op theoretisch vlak sterker. Wij beschikken over de expertise om de game op meerdere platformen te bouwen. Zo zijn er mogelijkheden voor een iPhoneiPadAndroid, of Android tablet E-learning game. Op deze manier is het voor een medewerker gemakkelijker om de game te te doen op zijn eigen apparaat. 

Kom gerust een keer langs voor een kop koffie. We zitten graag met u om de tafel voor het bespreken van de mogelijkheden. Door onze expertise op het gebied van game ontwikkeling zijn wij in staat om een goede inschatting te maken van de mogelijkheden voor uw E-learning game. Bekijk hier andere op maat gemaakte oplossingen. Bent u geïnteresseerd in het ontwikkelen van een E-learning game? Neem dan contact op met ons. Dat kan gemakkelijk via telefoon, e-mail of een bezoek aan ons kantoor. Het kantoor is gevestigd te Sint Nicolaasstraat 9, 1012NJ Amsterdam. Dat is op 10 minuten loopafstand van het Centraal Station. Als u voor DTT kiest, is uw E-learning game ontwikkeling is binnen handbereik. Het opleiden van werknemers was nooit eerder zo gemakkelijk geweest!

Apple development Android development HTML5 development Game development

REFERENTIES VAN ONZE OPDRACHTGEVERS

referentie

ING Bank

Stephan Swerissen, Formulemanager Sparen en Beleggen, januari 2014

"We willen jullie graag nog wat meegeven:

  • Jong, enthousiast, technisch en deskundig bureau
  • Snelle communicatie + goed bereikbaar via telefoon / mail
  • Goed in het uitvoeren van een concreet idee"
referentie

De Lotto

Fiona Mirrer, Coördinator Marketingcommunicatie, januari 2015

"Voor ons populairste en bekendste Kraslot, de December Kalender, kwamen wij met het idee om een leuk spelletje te ontwikkelen die je zowel op de pc als op je telefoon kan spelen. Hiervoor gingen wij op zoek naar een partner in crime en dit is DTT geworden. Ondanks de korte timings heeft DTT Multmedia ons een super spel geleverd: de December Kalender game! Deze game met in de hoofdrol de pinguïn uit het December Kalender Kraslot van 2014 is gebaseerd op een bestaand spel en bedoeld als een gratis fun extraatje. Je kan er geen (geld)prijzen mee winnen, maar wel de hoogste score behalen!

De communicatie verliep vlot, helder en snel en ook met vragen konden wij altijd bij DTT terecht. DTT dacht tevens actief met ons mee hoe we meer downloads konden genereren en gaven ons goede adviezen waar nodig. Kortom, DTT is een uitstekende partner gebleken en mochten wij de game om willen ‘bouwen’ naar het design van een nieuw te ontwikkelen Kraslot gaan wij zeker wederom met DTT samenwerken."

Joost Gunterman

meer weten?

Neemt u dan gerust contact op via de telefoon of e-mail. Wij staan u graag te woord.