E-learning games voor bedrijven

Joost Gunterman

Meer weten?

Neemt u dan gerust contact op via de telefoon of e-mail. Wij staan u graag te woord.

DTT als e-learning game ontwikkelaar

Heb je interesse in een e-learning game voor jouw bedrijf of organisatie? Bij DTT ben je altijd aan het juiste adres: DTT heeft jarenlange ervaring met de ontwikkeling van e-learning games voor verschillende organisaties, maakt gebruik van een bewezen succesvol traject en betrekt je bij het hele ontwikkelproces van je e-learning game. Het team van DTT zet zich graag in voor jouw e-learning game. Voorbeelden van door DTT ontwikkelde e-learning games zijn:

  • Met de Erasmus MC Clinical Challenge-app kunnen Geneeskunde studenten oefenen met casussen. In de app, speelbaar op Android en iOS, krijgen studenten multiple-choice vragen en video's. Bij elke casus krijgt de student een score. Eerder behaalde scores worden bewaard, zo kan een student zijn eigen voortgang bijhouden. Via een Content Management Systeem (CMS) kan het Erasmus MC alle inhoud van de app flexibel aanpassen.
  • Voor Porsche heeft DTT de Porsche e-learning game ontwikkeld voor het bijhouden en verbeteren van het serviceniveau van de werknemers. In de game kunnen werknemers meerdere levels doorlopen, waarbij ze zo snel mogelijk vragen over klantenservice moeten beantwoorden. De app slaat de behaalde scores op en per vestiging wordt bijgehouden welke werknemer de hoogste score heeft behaald. Zo worden werknemers gemotiveerd om het gewenste serviceniveau van Porsche in de praktijk te brengen.

  • De Hypotheekshop game is ontwikkeld voor De Hypotheekshop. In de game moet de hoofdpersoon ongestoord kunnen slapen: hiervoor moet de speler wolken wegstoten. Deze wolken staan voor werkloosheid, restschuld, ziekte, etc. Op deze manier wil De Hypotheekshop klanten op een leuke, makkelijke manier informeren over hun dienstverlening van hypotheekadvies.

DTT is een fullservicebureau. Dat betekent dat we jou graag het werk uit handen nemen: van het uitvoeren van marktonderzoek, het ontwerpen en ontwikkelen van de e-learning games tot het bedenken van een marketingstrategie. Bij het doorlopen van het hele traject houden we nauw contact. Pas als het ontwerp aan jouw wensen voldoet, gaan we over tot het ontwikkelen van de game. Tijdens de ontwikkelfase blijf je op de hoogte van alle gebeurtenissen en resultaten van jouw game. De ervaren projectmanagers bij DTT zijn verantwoordelijk voor de kwaliteitsbewaking tijdens het hele traject. Zo kan DTT een e-learning game ontwikkelen die aan jouw specifieke behoefte voldoet en aansluit bij de doelgroep.

BEDRIJFS-APPS ontwikkeld door DTT

Bedrijfs-apps

DTT heeft een ruime ervaring in het ontwikkelen van bedrijfs-apps voor zowel intern als extern gebruik. Zo hebben we o.a. de ING Marketing dag app en de BAM Inspiratie oplossing ontwikkeld.

meer
CONSUMENTEN APPS ontwikkeld door DTT

Consumenten apps

Onze apps worden zeer goed gewaardeerd in de app stores. Zo hebben we o.a. de succesvolle RIVM Tekenbeet voorlichtingsapp, de Doula Bevallingscoach app en de OSR Augmented Reality app ontwikkeld.

meer
Game apps ontwikkeld door DTT

Game apps

Een game app is een leuke en effectief medium om het bereik en de betrokkenheid van een campagne onder je doelgroep te vergroten. Zo hebben we o.a. de Krasloten December game en de PokerConnect app ontwikkeld.

meer
WEB OPLOSSINGEN ontwikkeld door DTT

Web oplossingen

DTT ontzorgt ook in web ontwikkeling en helpt graag bij het ontwikkelen van succesvolle online marketing strategieën. Zo hebben we o.a. de HG Webshop en de HG Order Portal ontwikkeld.

meer

Uw e-learning game door DTT

Met behulp van een e-learning game kun je op een laagdrempelige en leuke manier informatie overbrengen of vaardigheden aanleren. Door de toegankelijkheid van de game op meerdere devices is jouw game altijd en overal speelbaar. Zo kan een e-learning game een handleiding of instructie vervangen. Dit bespaart tijd en geld op kostbare cursussen of trainingen en verhoogt de efficiëntie binnen de organisatie.

DTT wil je graag helpen bij het ontwikkelen van jouw innovatieve e-learning game. Door de jarenlange ervaring met app ontwikkeling en specifiek e-learning games, kan DTT jou altijd een passend advies geven. Tijdens het hele traject van conceptualisatie tot realisatie staat DTT je bij met advies. Ons team heeft veel ervaring met verschillende functionaliteiten en het design van jouw e-learning game is altijd gebaseerd op jouw wensen. DTT staat je graag bij met het uitbrengen van jouw e-learning game. Op- of aanmerkingen tijdens het ontwikkelproces? Geen probleem, DTT denkt graag met je mee. Wil je jouw e-learning game laten ontwikkelen door DTT? We geven je graag een vrijblijvend advies. Bezoek ons op ons kantoor in Amsterdam of neem contact op. Ontdek welke voordelen een e-learning game voor jou heeft!

Referenties van onze opdrachtgevers

Greenpeace Nederland referentie

Erasmus MC

Mary Dankbaar, Programma Manager E-Learning

“Wij wilden voor studenten geneeskunde een extra oefenmogelijkheid creëren om hart- en longgeluiden goed te leren interpreteren, binnen realistische medische casuïstiek. We hebben in samenwerking met DTT hiervoor 'Clinical Challenge' ontwikkeld, zodat studenten overal en laagdrempelig dit kunnen oefenen.

DTT was hierbij een betrouwbare partner; de medewerkers denken goed mee, reageren snel op vragen en bieden goede kwaliteit. Door een goed scoresysteem met highscorelijst en goed gepresenteerde animaties met geluiden is het een mooie app geworden waar studenten enthousiast over zijn en veel van leren.”

Greenpeace Nederland referentie

Bouwend Nederland

Ad van Luijt, voorzitter Stichting Build@School.

"Vanaf 2015 spelen wij op scholen een bouwspel om leerlingen te stimuleren om te kiezen voor bouwtechniek. Dit spel waarbij een Lego-huisje gebouwd moet worden, werd begeleid door enkele spelleiders. Omdat het een probleem gaf om iedere keer de nodige spelleiders bij elkaar te krijgen, werd besloten het spel om te bouwen naar een digitale bouwgame.

Zo kwam ik in contact met DTT in Amsterdam. Na kennis gemaakt te hebben met Jeffrey en zijn organisatie werd besloten DTT de game te laten bouwen.

Dit is naar grote tevredenheid van onze Stichting "Build@School" gedaan. De medewerkers van DTT stonden altijd klaar om vragen en suggesties die wij hadden te verwerken. De game wordt nu een jaar gespeeld en de bedoeling is dat we het spel verder uitbreiden. Uiteraard graag weer met medewerking van DTT."

Joost Gunterman

Meer weten?

Neemt u dan gerust contact op via de telefoon of e-mail. Wij staan u graag te woord.