HG Schap Informatie Systeem (SIS) overzicht
Oplevering: 2017, kwartaal 2

HG introduceert het 'Schap Informatie Systeem' - kortom, HG SIS. De tablet staat in het schap bij alle wereldwijde verkooppunten van HG producten. Consumenten voeren het schoonmaakprobleem in op de tablet en de juiste HG oplossing rolt er binnen no time uit. Men neemt het product uit het schap en gaat er thuis mee aan de slag. Al deze tabletcontent kan uniek worden afgestemd per land, taal, keten, winkel of zelfs schap. Dit alles is voor HG (en de retailers zelf) beheersbaar via een eigen CMS.

Voor HG SIS hebben wij onszelf op technisch vlak flink uitgedaagd. Zo ondersteunt de app verschillende manieren om de wereldwijde content up to date te houden. De HG SIS tablet kan zó ingesteld worden dat zijzelf automatische updates uitvoert aangestuurd via het CMS. De updates vinden plaats door middel van Wi-Fi of de LAN kabel. Dit maakt de updates voor HG op afstand beheersbaar. Tevens is het mogelijk om handmatig een update van het systeem uit te voeren door middel van een USB stick, waar de benodigde gegevens op staan.

What else? De app 'weet' of er een gebruiker aanwezig is. Wanneer een bezoeker in de buurt komt van de tablet verlaat HG SIS de screensaver en opent het welkomstscherm in de app. Ready, set go! Je zult ook tijdens gebruik niet lang hoeven te wachten. Met het updaten van de tablets worden grote hoeveelheden data verwerkt en op het toestel opgeslagen om zo een razendsnelle gebruikerservaring te bieden.

Wij hebben naast HG SIS vijf andere oplossingen ontwikkeld voor HG: HG order portalHG order appHG Sales app II, HG Sales app III en de HG webshop

Meer HG? Bezoek de website.

HG Schap Informatie Systeem (SIS) beschrijving

Functionaliteiten

Referentie

"Wij zochten de specialist, die snelheid (over en weer), transparantie (in wijze van offreren) en kwaliteit (van dienstverlening en product) kon leveren, zonder dat vergeten wordt om mee te denken met de opdrachtgever! In het eerste project, een Sales app voor onze internationale buitendienst, is DTT hierin ruim geslaagd.

Een tweede project, een webportaal voor onze internationale klanten, is tegen die achtergrond wederom aan DTT gegund. Ben nieuwsgierig of DTT hier wederom voor slaagt, immers zoals wij intern als slogan hanteren: ‘je bent zo goed als je laatste wedstrijd’, dus je moet je telkens weer bewijzen!

Project 3 (een tweede Sales app) en project 4 (een complete nieuwe website) liggen intern op de teken tafel, dus…….!?"

Johan G. Gelderblom, Director Finance, Administrative Organisation and Information Technology, oktober 2014

Meer app oplossingen

Joost Gunterman

meer weten?

Neemt u dan gerust contact op via de telefoon of e-mail. Wij staan u graag te woord.